Tuesday, May 19, 2015

Cetak Non Woven Bag / T-shirt

Assalamualaikum.. rasanya tak terlewat lagi untuk ucap selamat hari ibu, Selamat hari Guru dan selamat menyambut Israk Mikraj. 

Kenangilah bertapa Malunya Baginda berpuluh kali ulang alik ke Arasy untuk merayu kepada Allah swt supaya dikurangkan waktu solat daripada 50 kali sehari, kepada hanya 5 kali sehari.Semata-mata kerana risaunya baginda kepada Ummatnya.. Semoga kita dapat menunaikan kewajipan dengan sempurna.

PERCETAKAN  Silkscreen. Call / Whatsapp 012 908 7504



tempahan dari politeknik

Ok lah, nak ceramah panjang-panjang pun tak berapa nak ustaz sangat, nak cerita je la ye..

Minggu ni bahagian producion kami beroperasi hampir 18 jam sehari dengan 3 syif , semata2 nak menyiapkan beratus2 helai tempahan daripada pelanggan. Alhamdulillah syukur..

customer dari UMP berpuas hati dengan servis kami

Non Woven Bag


Minggu ni, tempahan banyak dari cikgu-cikgi yang menempaha cenderamata sempena hari guru.ada yg tempah beg, ada yang tempah T-Shirt, dan tak kurang yang tempah button badge, note pad dan juga pen.

PERCETAKAN  Silkscreen. Call / Whatsapp 012 908 7504


KAFA Bukit Ibam, Pahang

Di sampin itu, kami juga menyiapkan tempahan agen kami dari Johor Bahru yang menempah tshirt i am. T-Shirt i am ni trend yang tak surut2, dah hampir setahun kan? ke lebih?
..

T-Shirt I AM, Johor Bahru

Bukan saja T-shirt dan Non Woven Bag, kami juga cetak atas Safety Vest Macam di bawah ni:.Tempahan ni dari Ladang Laukin A milik IOI GROUP.syarikat IOI memang menjadi pelanggan setia kami sejak tahun 2007 lagi.. lama nok.. dah bertukar2 manager pun tetap support kami.. Syukur!

Safety Vest

 Sempena hari guru, ramai juga anak murid dan cikgu cikgi tempah untuk buat hadiah.bagusnya mereka yang mengenang jasa Guru.


NOTE PAD, SK Bukit Sagu Kuantan

Yang last ni tempahan dari Culinary Art Class , Kuala Lumpur. baju kelas katanya.. lengan panjang, siap cetak depan belakang.
Kulinary Art, Kuala Lumpur

Itu la serba sedikit gambar2 yang kami boleh kongsikan sepanjang minggu ini..terima kasih kepada yang menjadi pelanggan kami.

Anda yang nak tempah T-Shirt atau cetak beg, boleh hubungi saya melaluui Whatsapp: 012 908 7504. InsyaAllah saya akan balas secepat mungkin..

PERCETAKAN  Silkscreen. Call / Whatsapp 012 908 7504 - Abdullah Rawahah ISharudin.

klik sini untuk maklumat lanjut


No comments:

Post a Comment